Translator

Google-Translate-Chinese Google-Translate-Spanish to French Google-Translate-Spanish to German Google-Translate-Spanish to Japanese Google-Translate-Spanish to English Google-Translate-Spanish to Russian Google-Translate-Spanish to Portuguese Google-Translate-Spanish to Italian

Missatge de Benvinguda


7ª Setmana de Confinament de Joan Codina

Aquestos son els treballs d´aquarel.la de la meva 7ª Setmana de Confinament del 27 d´Abril al 3 de Maig de 2.020, fets amb paper Winston ¬ Newton de 300 grams i Hannemhule de 310 grams

1º).- Es una copia d´un quadre que hi havia al menjador del veí del 4º1ª de casa meva i que sempre m´havia agradat i feia anys que volia pintar, l´original es un oli.


2º).-Es un Bodego que l´Oscar Sanchis ens va posar com a exercici facil


3º)..-Caçador Paranyer del Canadà, tret d´Internet


4º).- Domador de Coloms que es colocaba devant de la Sagrada Familia en la meva infancia, i que va inspirar el Gegant del Barri, era un pobre home 


                                  5º).- Familia Inuit-Esquimal treta d´una Revista de Viatges



6º).- Aquest es el meu autorretrat posat per l´Oscar Sanchis com a treball dificil de la setmana no m´en semblo gaire i les meves faccions m´han quedat molt dures, potser si les suavitzo millorara i m´en semblare mes


7º).- Lapo pastotr de Rens a Rovaniemi, tret de un article del Pais de Vaitges


8º).- Pescadors Xanquers a Sri Lanka, tret de la mateixa Revista